جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ 2884 0 1

علیزاده‌طباطبایی عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز: این اولین بار است که کانون مرکز ارتباط تنگاتنگی را با قوای سه گانه برقرار کرده است.

کانون وکلای مرکز ارتباط تنگاتنگی با سه قوه برقرار کرده است

علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا:
کانون وکلای مرکز ارتباط تنگاتنگی با سه قوه برقرار کرده است

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اقدامات جدید صورت گرفته در کانون مرکز را تشریح کرد و گفت: این اولین بار است که کانون مرکز ارتباط تنگاتنگی را با قوای سه گانه برقرار کرده است.
 
سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کانون مرکز پس از ریاست علی نجفی‌توانا، گفت: پس از انتخاب رییس جدید این کانون، اقدامات خوبی در کانون مرکز صورت گرفته که یکی از این اقدامات بررسی لایحه جامع وکالت است که اکنون در دولت مطرح بوده و ما در این زمینه توانسته‌ایم تعامل خوبی را با قوای سه‌گانه برقرار کنیم.
 
وی افزود: جلساتی را با رییس کمیسیون اصل 90 داشته‌ایم و مشکلاتی را در ارتباط با اطاله دادرسی، وضعیت زندان‌ها و پیشگیری از وقوع جرم به ما منعکس و از ما در این زمینه‌ها درخواست کمک کرده‌اند و ما نیز در این ارتباط کارگروهی را تشکیل داده‌ایم.
 
این وکیل دادگستری با بیان اینکه با معاون حقوقی رییس‌جمهور جلساتی را برگزار کرده‌ایم، ادامه داد: بیش از 500 قاضی دیوان عالی کشور و بیش از 500 استاد دانشگاه با کانون مرکز اعلام آمادگی و همکاری کرده‌اند و ما با حجت‌الاسلام منتظری رییس دیوان عدالت اداری و حجت‌الاسلام رییسی معاون اول قوه قضاییه جلساتی را داشته‌ایم و تعامل خوبی را در ارتباط با مسائل و موضوعات وکلا و کانون مرکز با این مسئولان برقرار کرده‌ایم.
 
وی با تاکید بر اینکه در هیچ دوره‌ای شاهد چنین ارتباط تنگاتنگی با قوای سه‌گانه نبوده‌ایم، اظهار کرد: این اولین بار است که کانون وکلای دادگستری مرکز توانسته ارتباط تنگاتنگی را با قوای سه‌گانه برقرار کند؛ البته ناگفته نماند در داخل کانون مرکز نیز تعامل و هماهنگی خوبی بین وکلا وجود دارد.
 
علیزاده طباطبایی با اشاره به اینکه در دوره ریاست جدید کانون مرکز، جلسات هیات مدیره این کانون به صورت علنی و عمومی برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات، خبرنگاران و وکلا ( اعضای مجمع عمومی کانون مرکز) و ... نیز حضور دارند.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰