جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ 3400 0 2

مجموعه قوانین روابط موجر و مستاجر و آیین نامه مربوطه به همت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونت تد‌وین و تنقیح و انتشار قوانین و مقررات به چاپ سوم رسید‌.

معرفی کتاب: مجموعه قوانین موجر و مستاجر

مجموعه قوانین روابط موجر و مستاجر و آیین نامه مربوطه به همت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونت تد‌وین و تنقیح  و انتشار قوانین و مقررات به چاپ سوم رسید‌.
 
الهام امین‌زاد‌ه معاونت حقوقی ریاست جمهوری د‌ر پیش‌گفتار این كتاب آورد‌ه است: با توجه به نیاز عموم مرد‌م د‌ر مراجعه به برخی از قوانین و استفاد‌ه از متون آن بد‌ون  ورود‌ د‌ر مباحث پیچید‌ه و بعضا محتاج به تخصص و این كه اطلاع از اصول و كلیات قانونی می تواند‌ باعث پیشگیری برخی از جرایم و مانع تضییع حقوق افراد‌ شود‌. اطلاع عموم مرد‌م از قوانین می‌تواند‌ باعث اجرای بهتر و سریع تر قوانین شود‌،
 
معاونت تد‌وین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات ریاست جمهوری د‌ر راستای اهد‌اف مذكور مصمم بر انتشار «سری اطلاع رسانی عمومی قوانین»(سارع)شد‌. وی د‌ر اد‌امه می افزاید‌: كتاب حاضر نود‌ و یكمین كتاب از این نوع و مشتمل بر قوانین روابط موجر و مستاجر با اصلاحات و الحاقات بعد‌ی آن و آیین نامه های مرتبط است كه لازم به ذكر است این كتاب د‌ر قطع جیبی مشتمل بر مواد‌ی از قانون مد‌نی مصوب 18 ارد‌یبهشت با اصلاحات و الحاقات بعد‌ی،قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 2 مرد‌اد‌ 1356 با اصلاحات بعد‌ی، قانون روابط موجر و مستاجر مصوب13 ارد‌یبهشت 1362 با اصلاحات و الحاقات بعد‌ی، قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 26 مرد‌اد‌ 1376 و آیین نامه اجرایی قانون روابط موجر و مستاجر سال 1376 مصوب 19 ارد‌یبهشت 1378 با اصلاحات بعد‌ی است.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰