سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ 2994 0 2

در مراسمی با معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اداره ثبت اسناد و املاک شهر ماهان افتتاح شد.

اداره ثبت اسناد و املاک شهر ماهان افتتاح شد

در مراسمی با معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اداره ثبت اسناد و املاک شهر ماهان افتتاح شد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی سخنانی در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این واحد ثبتی که موجبات ارائه خدمات بهتر را به مردم فراهم می کند، بر ارائه خدمات الکترونیک ثبتی تاکید کرد.
 
معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه خدمات الکترونیک ثبتی دقت، سرعت و صحت خدمات را بیش از پیش گسترش و ارتقاء داده است، ابراز امیدواری کرد که همکاران ثبتی در این واحد با ارائه خدمات مطلوب، با جدیت و بکارگیری شیوه های درست و صحیح، باعث رضایتمندی مردم و در نهایت رضایت خداوند شوند.
 
معاون رئیس قوه قضائیه افزود: اکنون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات ثبتی را با استفاده از فضای مجازی و بکارگیری نرم افزار های کاربردی به مردم ارائه می دهد.
 
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: ارائه خدمات ثبتی بدین شکل موجب شده است ثبت رسمی توسعه پیدا کند، نظارت و بازرسی بهینه و کارآمدتر شود و بسیاری از هزینه های پنهان، کاهش یابد.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰