سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ 2883 0 1

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تخلف کم‌فروشی توسط یکی از شرکت‌های خدماتی فروش آهن‌آلات در استان خبر داد و گفت: این شرکت به یک میلیارد و 236 میلیون و 624 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

تعزیر شرکت خدماتی به جرم کم‌فروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تخلف کم‌فروشی توسط یکی از شرکت‌های خدماتی فروش آهن‌آلات در استان خبر داد و گفت: این شرکت به یک میلیارد و 236 میلیون و 624 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
 
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین حسین‌پور اظهار کرد: شرکت متخلف بر اساس مستندات موجود در پرونده به استرداد مبلغ 618 میلیون و 312 هزار ریال در حق شاکی خصوصی محکوم شده است.
 
وی با اشاره به شکوائیه شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: با توجه به کم‌فروشی شرکت خدماتی ارائه‌دهنده فروش آهن آلات و ساخت اسکلت فلزی ساختمان تجاری و مسکونی، متخلف به استرداد جزای نقدی در حق شاکی و دولت محکوم شد.
 
حسن‌پور بیان کرد: پس از بررسی شواهد و قرائن موجود در پرونده و سیر مراحل قانونی در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان، تخلف انتسابی محرز تشخیص داده شد و شرکت متخلف به پرداخت جزای نقدی و ممهور شدن پروانه شرکت به مهر تخلف در حق دولت و استرداد مبلغ کم فروشی در حق شاکی خصوصی محکوم شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از محکومیت یکی از شرکت‌های اتحادیه تعاونی در استان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده، تخلف یکی از شرکت‌های اتحادیه تعاونی استان محرز و بر اساس مستندات موجود در پرونده شرکت متخلف به پرداخت جریمه بالغ بر 9 میلیون و 783 هزار و 798 ریال محکوم شد.
 
حسن‌پور با اشاره به جدیدترین پرونده مختومه شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان بیان کرد: یکی از شرکت‌های تعاونی بر اساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر ارتکاب تخلف گرانفروشی انواع لوازم خانگی محکوم به جزای نقدی شد.
 
وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده و بررسی شواهد و قرائن موجود در پرونده همچنین سیر مراحل قانونی در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان، تخلف انتسابی احراز و شرکت متخلف به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰