جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ 2658 0 1

اختلاف‎هایی که افراد در زندگی با آن مواجه می‎شوند باید توسط طرفین مدیریت شود تا بتوانند از بروز آسیب‎ها پیشگیری کنند.

مشاور دادگاه‎های خانواده:

در اختلافات خانوادگی به دنبال راه‎حل باشید نه مقصر

مشاور دادگاه‎های خانواده با بیان این که اختلاف‎ها نقش بسزایی در بروز چالش‎های خانوادگی دارند، گفت: اختلاف‎هایی که افراد در زندگی با آن مواجه می‎شوند باید توسط طرفین مدیریت شود تا بتوانند از بروز آسیب‎ها پیشگیری کنند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، علی‌محمد رفیعی‌محمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: از ابتدا خانواده به عنوان کانون گرم مطرح بود، اما متاسفانه به دلیل بروز اختلافات بین اعضای خانواده این کانون گرم رو به سردی نهاده است.
 
وی با بیان اینکه محبت و خوش‌اخلاقی در خانواده یکی از عوامل مهم استحکام بنیان خانواده است، بیان کرد: امروز کشور ما به دلیل تعداد مصرف قرص‎های افسردگی در دنیا مطرح شده که این موضوع در میان زنان بیشتر شایع است. طبق توصیه‎های دینی و تحقیقات علمی زنان در ارتباط نیازمند محبت کلامی از سوی مردان هستند که اگر این امر صورت نگیرد با اختلالات روانی مواجه می‌شوند.
 
رفیعی‌محمدی گفت: متاسفانه امروز ما با فقر محبت در خانواده‎ها مواجه هستیم که این امر علل‎ مختلفی دارد که با شناخت به‌موقع و آگاهی داشتن از این علل می‎توانیم به مقابله با بروز بی‎مهری رفته و از تنش در میان اعضای خانواده و جامعه جلوگیری کنیم.
 
مشاوره دادگاه‎‏های خانواده یادآور شد: والدین در زندگی مشترک خود جدای از میزان صمیمیتی که در میان خود دارند باید در رفتارهای خود کمال احترام را داشته باشند؛ زیرا احترام یکی از کلیدهای حل اختلافات خانوادگی است.
 
رفیعی‌محمدی خاطرنشان کرد: والدین باید به اصلاح رفتار خود بپردازند؛ زیرا فرزندان با الگوگیری از این رفتارها در آینده با مشکلات فردی و اجتماعی مواجه خواهند شد.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰