سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ 2556 0 1

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بر برخورد جدی با متخلفان قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

تاکید یک مقام تعزیراتی بر برخورد جدی با متخلفان قاچاق کالا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بر برخورد جدی با متخلفان قاچاق کالا و ارز تاکید کرد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین نجف زاده در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز نمین اظهار کرد: پدیده قاچاق کالا و ارز ضد رونق و توسعه تولید و فعالیت‌های اقتصادی مولد است که ما به جد با متخلفان در این عرصه مقابله کرده و اجازه نمی دهیم در این حوزه اقدامی انجام شود.
 
وی تصریح کرد: در سه ماهه امسال 239 فقره پرونده قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارجاع شد که نیمی از آنها مربوط به شهرستان‌های اردبیل و نمین است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عمده پرونده‌ها را مربوط به قاچاق و خرید و فروش سیگار خارجی، لاستیک و تجهیزات پزشکی غیراستاندارد و تقلبی، تلویزیون و تجهیزات دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای اعلام کرد و گفت: سلامت مردم از جنبه‌های جانی و فرهنگی در معرض تهدید چنین قاچاقی است که قطعا باید با علل و عوامل آن برخورد جدی شود.
 
نجف‌زاده با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز آسیب‌های متعددی را به همراه دارد، افزود: علاوه بر کم رونق شدن تولید داخلی قاچاق به بی‌اعتمادی مردم به تولیدات داخلی منجر شده و یک وضعیت نا بسامانی را در بازار عرضه و تقاضا به وجود می‌آورد. وی ضرورت هوشیاری و مقابله با این پدیده را یادآور شد و بیان کرد: باید به جد با عوامل و مسببان آن برخورد قاطع انجام شود.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰