سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ 2241 0 1

با حکم شعبه تعزیرات حکومتی، عامل قاچاق لوازم خانگی در کرمانشاه تعزیر شد.

محکومیت عامل قاچاق لوازم خانگی

با حکم شعبه تعزیرات حکومتی، عامل قاچاق لوازم خانگی در کرمانشاه تعزیر شد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان یک مورد بازرسی در استان کرمانشاه، تعداد 15 دستگاه جاروبرقی قاچاق کشف و پس از انجام مراحل قانونی، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
 
پس از بررسی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز تشخیص داده و عامل تخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 132 میلیون ریال در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.
 
همچنین، طی بازرسی‌های انجام شده در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی مقادیری لوازم یدکی خودرو، 1242 شعله لامپ کم مصرف، 250 هزار نخ سیگار، البسه، لوازم آرایشی، لاستیک خودرو و تلویزیون خارجی قاچاق کشف و پرونده‌هایی در این رابطه تشکیل شد.
 
در این راستا با اعلام شکایت اداره گمرک استان، پرونده‌های فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات استان ارجاع و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده‌ها، حکم به ضبط کالا و پرداخت مبلغ بیش از یک میلیارد و 110 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر شد.
 

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰