جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
يکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ 2308 0 1

با موافقت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، انتزاعات و الحاقات جدید ثبتی در تعدادی از واحدهای ثبتی استان‌های یزد، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی صورت گرفت.

انتزاعات و الحاقات جدید حوزه‌های ثبتی در کشور

با موافقت رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، انتزاعات و الحاقات جدید ثبتی در تعدادی از واحدهای ثبتی استان‌های یزد، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی صورت گرفت. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با انتزاع تعدادی از واحدهای ثبتی از حوزه جغرافیایی قبلی و الحاق به حوزه‌های جدید موافقت کرد.
 
برابر این موافقت‌ها که در پی درخواست ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌های یزد، خراسان جنوبی و آذربایجان شرقی صورت گرفت، امور ثبتی روستای دربید از حوزه ثبتی اردکان در استان یزد منتزع و به محدوده ثبتی شهرستان یزد ملحق شد.
 
همچنین امور ثبتی بخش زهان از حوزه ثبتی قائنات در استان خراسان جنوبی منتزع و به شهرستان زیرکوه این استان ملحق و امور ثبتی روستای خلجان از حوزه ثبتی دهستان سرد صحرا از توابع بخش مرکزی تبریز در استان آذربایجان شرقی منتزع و به محدوده شهر تبریز ملحق شد.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰