سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ 2238 0 2

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مختومه شدن بیش از 14 هزار پرونده تخلف در سال 92 خبر داد: ارزش ریالی این پرونده ها 25 میلیارد و 272 میلیون تومان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان:

بیش از 14 هزار پرونده تخلف در سال 92 مختومه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مختومه شدن بیش از 14 هزار پرونده تخلف در سال 92 خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پرونده ها 25 میلیارد و 272 میلیون تومان است. "رضا سعیدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، با بیان این‌که 133 پرونده از سال 91 در تعزیرات حکومتی باقی بود، افزود: در سال 92، 14 هزار و 503 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که در نهایت 14 هزار و 548 پرونده مختومه و 88 پرونده باقی مانده است.
 
وی ادامه داد: ارزش این تعداد پرونده 25 میلیارد و 272 میلیون تومان بوده که چهار میلیارد تومان آن وصول شده است. سعیدی با بیان این‌که در برخی پرونده ها به علت عدم توانایی پرداخت جریمه، متخلف روانه زندان شده است، تصریح کرد: فردی به علت قاچاق 36 کیلوگرم طلا به پرداخت 9 میلیارد تومان جریمه محکوم شده بود که عدم توانایی پرداخت وی را به روانه زندان ساخته است.
 
وی تصریح کرد: همچنین چهار پرونده قاچاق کالا هر یک به ارزش یک میلیارد تومان در سال 92 وارد سازمان شده که پس از صدور حکم و عدم توانایی متخلف در پرداخت جریمه روانه زندان شده اند. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به این‌که پرونده های وارده در سال 92 نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو بوده است، یادآور شد: از پرونده های وارده در سال 92 تنها 344 پرونده در اجرای احکام باقی مانده و مابقی رسیدگی شده اند.
 
وی درباره تخلفات شب عید و نوروز 93 نیز گفت: از 17 تا 29 اسفند سال گذشته 675 پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و 227 میلیون تومان تشکیل شده که این مبلغ وصول شده است. سعیدی اعلام کرد: گرانفروشی و عدم درج قیمت از بیشترین تخلفاتی بوده که با آنها برخورد شده است.
 
وی اعلام کرد: در ایام نوروز کشیک های اداره کل در بازار حضور داشته و در صورت تشکیل پرونده تخلف از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به آنها رسیدگی می شود. به گزارش ایسنا؛ 10 شعبه سیار با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان در ایام نوروز آماده رسیدی به پرونده های تخلف صنفی، کالا و خدمات و بهداشتی است.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰