شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ 2520 0 1

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: مقام معظم رهبری طی نامه ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام اجازه دادند لایحه پیشگیری از وقوع جرم را اصلاح کند و یا تغییر دهد.

اصلاح و تغییر لایحه پیشگیری از وقوع جرم در مجمع تشخیص مصلحت نظام

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اعلام کرد: مقام معظم رهبری طی نامه ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام اجازه دادند لایحه پیشگیری از وقوع جرم را اصلاح کند و یا تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حجت الاسلام صدر حسینی صبح دوشنبه در جمع مدیران کل و معاونین پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت لایحه پیشگیری از وقوع جرم گفت: این لایحه بیش از یکسال است که به دلیل اختلاف میان شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و بر روی آن بسیار بحث شد که مجمع تشخیص ایرادات مبنایی گرفت.
 
وی افزود: رئیس این جلسه اعلام کرد که طبق قانون می توانیم دو کار مهم انجام دهیم اول اینکه حکمیت کنیم و یا لایحه مجلس یا شورای نگهبان را تائید کنیم و دوم آنکه خودِ کمیسیون قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه را تغییر دهد که این نیاز به اجازه مقام معظم رهبری داشت که معظم له در پاسخ به این نامه اجازه دادند تا خود مجمع لایحه را بازبینی، اصلاح و تغییر دهد که البته باز هم باید این لایحه در مجمع بررسی شود.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰