پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ 2638 0 2

ارتباط کانون کارشناسان با محاکم سبب تسریع در روند رسیدگی می‌شود و گاه دیده شده عدم وصول نظریه کارشناسی باعث تجدید وقت می‌شود.

کانون کارشناسان رسمی، جزو خانواده دستگاه قضایی است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ارتباط کانون کارشناسان با محاکم سبب تسریع در روند رسیدگی می‌شود و گاه دیده شده عدم وصول نظریه کارشناسی باعث تجدید وقت می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی مظفری در دیدار اعضا هیات مدیره جدید کانون کارشناسان دادگستری استان کرمانشاه، کانون کارشناسان را جزو خانواده دستگاه قضایی دانست که به نوعی در مقام قضاوت قرار می‌گیرند.
 
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: نظریات کارشناسان باید در کمال دقت و صحت و به صورت صریح و شفاف ارائه شود؛ چرا که نظریه یک کارشناس به عنوان مسئول فنی یک پرونده می‌تواند در صدور رای اثرگذار باشد.
 
وی با بیان اینکه استان کرمانشاه از وجود کارشناسان خوبی بهره می‌برد، افزود: پرداخت تعرفه‌ها بر اساس قانون صورت می‌گیرد که البته گاهی بر اساس شرایط مکانی ممکن است تغییراتی داشته باشد.
 
در ادامه این جلسه، اعضای کانون کارشناسان به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند و رفع مشکلات و برگزاری جلسات به صورت دوره‌ای را خواستار شدند.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰