سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ 3000 0 2

هیاتی متشکل از 12 نفر از وکلای حقوق ثبتی با گرایش‌های مالکیت معنوی و ثبت شرکت‌ها، با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.  

دیدار هیات وکلای حقوق ثبتی ایتالیا با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

هیاتی متشکل از 12 نفر از وکلای حقوق ثبتی با گرایش‌های مالکیت معنوی و ثبت شرکت‌ها، با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت‌وگو کردند. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تویسرکانی در این دیدار با تشریح ساختار نظام قضایی و حقوقی ایران و اهمیت مباحث مربوط به ثبت مالکیت‌های مادی و معنوی، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک ایران با پیوستن به اکثر معاهدات بین‌المللی در زمینه ثبت مالکیت‌ها از جمله ثبت اختراعات، علائم تجاری و نشانه‌های جغرافیایی، حمایت‌های مؤثری را از مخترعین و صاحبان و پدیدآورندگان این آثار به عمل می‌آورد.
 
وی تعاملات حرفه‌ای و ارتباط مستمر با نهادهای متولی صیانت از حقوق مالکیت معنوی را از سیاست‌های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک برشمرد و اظهار کرد: طی سال‌های اخیر گام‌های بسیار خوبی در این راستا برداشته شده و برنامه‌های پیش رو نیز با جدیت در حال پیگیری است.
تویسرکانی تاکید کرد: اکنون با اجرای شیوه‌های الکترونیکی ارائه خدمات ثبتی، فرایندهای خدمات‌رسانی سنتی در حال تحول و تاکنون آثار و نتایج مؤثری در پی داشته و اکنون با استقرار سیستم‌های نوین، خدمت‌رسانی با حداقل مراجعات و از طریق الکترونیکی ارائه می‌شود.
 
این هیات که با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و جهت آشنایی با ساختار قضایی و حقوقی ایران به‌ویژه در بخش مالکیت‌های مادی و معنوی به ایران سفر کرده است، در دیدار با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن آشنایی با قوانین و فرآیندهای ثبتی، به بیان پرسش‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰