پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ 2912 0 2

معاون حقوقی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: یک شرکت خصوصی متخلف پشم شیشه به پرداخت مبلغ 17 میلیارد و 839 میلیون و 470 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.  

جریمه 17 میلیاردی یک شرکت تولید پشم شیشه

معاون حقوقی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: یک شرکت خصوصی متخلف پشم شیشه به پرداخت مبلغ 17 میلیارد و 839 میلیون و 470 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.
 
بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آمار و گزارش سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در هفته گذشته، اظهار کرد: در هفته گذشته در راستای طرح تشدید و کنترل بر عرضه کالا و خدمات 13 اکیپ گشت سیار روزانه در معیت مراجع نظارتی قرار گرفتند که از 4 هزار واحد، بازرسی انجام شده است.
 
وی ادامه داد: از 4 هزار واحد بازرسی انجام شده 97 فقره پرونده تشکیل شده که متخلفان در مجموع به 219 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند که اکثر تخلفات مربوط به گران‌فروشی، نداشتن طرح شبنم و عدم درج قیمت بوده است.
 
معاون حقوقی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین یک شرکت خصوصی تولید پشم شیشه با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به دلیل گران‌فروشی متخلف شناخته شد که تخلف این شرکت به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران واصل و با ارجاع پرونده به شعبه بدوی پس از بررسی و رسیدگی تخلف شرکت مذکور احزار و به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 17 میلیارد و 839 میلیون و 470 هزار ریال محکوم شد.
 
نیچکوهی گفت: البته پس از اعتراض به رای صادره و پس از تایید و قطعیت رای صادره در شعبه بدوی پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام ارسال شد.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰