شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
يکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ 2200 0 2

پرونده قاچاقچیان کالا از سوی تعزیرات حکومتی استان‌های همدان و آذربایجان شرقی مورد رسیدگی قرار گرفت.

محکومیت قاچاقچیان کالا در تعزیرات حکومتی استان‌های همدان و آذربایجان شرقی

پرونده قاچاقچیان کالا از سوی تعزیرات حکومتی استان‌های همدان و آذربایجان شرقی مورد رسیدگی قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی نیروی انتظامی استان همدان طی بازرسی‌های خود مقادیری البسه، لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق کشف و پرونده‌هایی در این رابطه تشکیل شد.
 
در این راستا با اعلام شکایت گمرک استان، پرونده‌های فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع و با توجه به شواهد و قراین موجود در پرونده‌ها، متخلفان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 272 میلیون ریال جریمه نقدی معادل دوبرابر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در حق صندوق دولت محکوم شدند.
 
براساس این گزارش، براساس گزارش مأموران گمرک تبریز مبنی بر شناسایی و کشف مقادیری پارچه و البسه خارجی قاچاق، پرونده مشابه دیگری در شعبه تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
پس از انجام تحقیقات لازم و طی مراحل قانونی با توجه به مستندات موجود در پرونده، شعبه یادشده متخلفین را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه جمعا ًبه پرداخت بیش از 843 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰