شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
يکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ 2657 0 2

رقابت 2500 متقاضی دفتر پیشخوان قضایی در تهران / آزمون به زودی برگزار می شود

آزمون به زودی برگزار می شود

رقابت 2500 متقاضی دفتر پیشخوان قضایی در تهران

معاون آمار و اطلاعات مركز آمار قوه قضائیه از نهایی شدن 2500 متقاضی برای اخذ مجوز دفتر پیشخوان قضایی در تهران خبر داد و گفت: این افراد باید در آزمون شركت كرده و در نهایت 80 نفر می توانند مجوز دریافت كنند.

 سیامک رفعتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت ثبت نام متقاضیان دفاتر پیشخوان قضایی در تهران گفت: تاكنون 4 هزار و 390 نفر برای تصدی این دفاتر ثبت نام كرده اند كه از این تعداد تنها 2 هزار و 482 نفر از متقاضیان موفق به اخذ تائید اولیه ثبت نام شدند. وی افزود: دو كارگروه شرایط متقاضیان را ارزیابی می كنند كه این شرایط شامل تخصص، توانایی، تحصیلات، محل سكونت و آشنایی با اصول رایانه است.
 
معاون آمار و اطلاعات مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اظهار داشت: قطعا با این تعداد آزمون حقوقی و فنی برگزار خواهد شد و افرادی كه 70 امتیاز داشته باشند می توانند مجوز را كسب كنند. البته هنوز مشخص نیست این آزمون چه زمانی برگزار شود ولی قطعا برگزار خواهد شد. رفعتی در پاسخ به اینكه دلیل اینكه حدود 2000 نفر نتوانستند شرایط اولیه را كسب كنند چیست گفت: این افراد ثبت نام كردند ولی مراحل را تا پایان ادامه ندادند. برخی فرم ها را تكمیل نكرده و برخی هم مبلغ ثبت نام را واریز نكردند.
 
وی اظهار داشت: در مرحله نخست 80 نفر از میان این افرد انتخاب می شوند و بستگی به شرایط دارد تا این تعداد افزایش یا كاهش داشته باشد.
 

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰