سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ 2537 0 1

رییس کل دادگستری استان کرمان: قوانین مالی در کشور در پاره‌ای از موارد دارای ابهام است که این امر زمینه‌ساز بعضی از سوء‌استفاده‌ها و شاید اشتباهات باشد و باید برای رفع این ابهامات و خلاءها چاره‌اندیشی صورت پذیرد.  

ابهام در قوانین مالی، زمینه‌ساز برخی سوءاستفاده‌ها می‌شود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: قوانین مالی در کشور در پاره‌ای از موارد دارای ابهام است که این امر زمینه‌ساز بعضی از سوء‌استفاده‌ها و شاید اشتباهات باشد و باید برای رفع این ابهامات و خلاءها چاره‌اندیشی صورت پذیرد.
 
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌السلام و المسلمین علی توکلی در آیین تودیع و معارفه ذیحساب سابق و جدید دادگستری استان کرمان، افزود: انتظار ما از ذیحسابان همواره اجرای قانون و حرکت در مسیر قانونی است، اما می‌توانند در جاهایی که قانون به صورت واضح بیان نشده است با درایت خود گره‌گشای امور مالی دستگاه باشند.
 
رییس کل دادگستری استان کرمان تدین، پاک دستی ، تجربه و درایت را از شاخصه‌های ذیحساب موفق ذکر و بیان کرد: اگر ذیحسابی از این شاخصه‌ها برخوردار نباشد همواره در آستانه لغزش و خطاست. توکلی خاطرنشان کرد: دادگستری استان همیشه از ذیحسابان متبحر، لایق، مجرب و صاحب نام بهره برده است.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰