پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ 2332 0 1

طی احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان زندان‌ها، مدیران کل امور قضایی و اجرای احکام و دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها منصوب شدند.

انتصاب‌های جدید در سازمان زندان‌های کشور

طی احکامی جداگانه از سوی رییس سازمان زندان‌ها، مدیران کل امور قضایی و اجرای احکام و دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها منصوب شدند. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس سازمان زندان‌ها، محسن غیاثی را به عنوان مدیرکل امور قضایی و اجری احکام سازمان زندان‌ها منصوب کرد.
 
غلامحسین اسماعیلی در حکم ابلاغی به تجارب مفید و ارزنده غیاثی طی سالیان متمادی خدمت در سازمان زندان‌ها اشاره و بر ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ سازمان‌ زندان‌ها با محاکم قضایی کشور به منظور حسن اجرای ضوابط و مقررات حقوقی تاکید کرد. غیاثی پیش از این در سمت مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش فعالیت داشت. همچنین رییس سازمان زندان‌ها در حکمی دیگر، سعید آقاصادقی را به سمت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش منصوب کرد.
 
اسماعیلی در حکم ابلاغی با اشاره به تجارب مفید و ارزنده آقاصادقی در عرصه مطالعات و تحقیقات، بیان کرده که با بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت تهیه و تنظیم برنامه‌های مطالعاتی و تحقیقاتی با توجه به ضوابط، سیاست‌ها و خطوط مشی وضع شده و مراقبت در اجرای هماهنگ سیاست‌ها و خط مشی‌های تحقیقاتی و پژوهشی و همچنین برقراری ارتباط مستمر و مداوم با مراکز آموزش عالی به منظور دستیابی به سازو کارهای نوین پژوهشی تلاش شود.
 
آقاصادقی پیش از این به عنوان معاون دفتر آموزش و پژوهش، مدیر‌کل زندان‌های قزوین، اردبیل، مرکزی و معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی فعالیت کرده است.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰