جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ 2711 0 2

رییس کل دادگستری استان زنجان: اگر مسئولین و مردم به وظایف خود به درستی عمل کنند و حقوق یکدیگر را رعایت کنند دیگر نیازی به مراجعه به دادگستری نیست.

رییس دادگستری استان زنجان:

در صورت رعایت حقوق افراد، نیازی به مراجعه به دادگستری نیست

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در استان زنجان مردم برای حل مشکلات خود با ادارات یا ادارات با یکدیگر به دادگستری مراجعه می‌کنند که هزینه کلان برای جامعه دارد.
 
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، جعفر گل‌محمدی" در دیدار نمایندگان مردم خدابنده و زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره شأن و جایگاه بالای قاضی و قضاوت، افزود: به‌ عنوان قضات مأذون و جانشین ولی فقیه در محاکم، قضاوت می‌کنیم که از این جهت رسالت ما بسیار سنگین است.
 
رییس کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: اگر مسئولین و مردم به وظایف خود به درستی عمل کنند و حقوق یکدیگر را رعایت کنند دیگر نیازی به مراجعه به دادگستری نیست.
 
وی با تقدیر از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در آینده نزدیک با حضور نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای به صورت کارشناسی برگزار خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات دادگستری بررسی و جهت انتقال به مجلس در راستای اصلاح و تغییر قوانین به دستگاه قضایی مساعدت کنند.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰