شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ 2266 0 2

دادستان محترم کل در این همایش دو روزه نقش نظارتی دادستانی کل کشور بر حسن اجرای قوانین و سیاست‌های اجرایی پیش رو را برای دادستان‌های سراسر کشور تبیین خواهد کرد.

با حضور ریاست قوه قضاییه انجام می‌شود

همایش تبیین نقش نظارتی دادستان بر حسن اجرای قوانین و احیای حقوق عامه

رییس دفتر دادستان کل کشور با اشاره به برگزاری همایش دو روزه دادستان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس گفت: دادستان محترم کل در این همایش دو روزه نقش نظارتی دادستانی کل کشور بر حسن اجرای قوانین و سیاست‌های اجرایی پیش رو را برای دادستان‌های سراسر کشور تبیین خواهد کرد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری اظهار کرد:  دادستان کل کشور در راستای تکالیف قانونی و سیاست تعاملی، با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها گام به گام در حال پیشبرد برنامه‌ها است و در این همایش نقش دادستان کل کشور بر مدیریت احیای حقوق عامه و نظارت بر دادسراهای سراسر کشور مورد تبیین و بررسی قرار می‌گیرد که البته این موضوع در دادستانی کل کشور با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: دادستان محترم کل کشور در این همایش دو روزه نقش نظارتی دادستانی بر حسن اجرای قوانین و سیاست‌های اجرایی را برای دادستان‌های سراسر کشور تبیین خواهد کرد.

رئیس دفتر دادستان کل کشور با بیان اینکه مدیریت عادی پاسخگوی نیازهای جامعه نخواهد بود، اظهار کرد: عبور از این مقطع و ایجاد امید تنها با حرف ممکن نیست، بلکه مستلزم مدیریت جهادی و انقلابی است و این امر مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است و باید به مدیران منتقل شود.

بختیاری ادامه داد: در جمهوری اسلامی عیار مدیران با میزان توانایی، اخلاص، خدمت گذاری و تبعیت از ولایت سنجیده می‌شود و هرکس اشارات مقام معظم رهبری را درک نکند، فاقد شم مدیریت در نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. وی بیان کرد: مدیران حال و آینده به پشتیبانی مردم نیاز دارند و آحاد مردم از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت و متدینین به کسی دست می‌دهند که دست در دست ولایت داشته باشند.
 
به گزارش ایسنا،  این همایش پنجشنبه هفته جاری مصادف با هشتم مهرماه با حضور ریاست قوه قضائیه، معاونین قوه قضائیه، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان کشوری آغاز خواهد شد و تا ظهر  روز جمعه نهم مهرماه ادامه دارد.
منبع
ایسنا

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰