جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ 2263 0 2

شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز و یک شعبه تجدیدنظر در شهرری برای رسیدگی به پرونده‌های عملیات بزرگ پلیس در انبارهای جنوب تهران مستقر شد.

در پی کشفیات پلیس مبارزه با قاچاق در عملیات بزرگ انبارهای جنوب تهران

استقرار شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز

مدیر کل قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای استقرار شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز و یک شعبه تجدیدنظر در شهرری برای رسیدگی به پرونده‌های عملیات بزرگ پلیس در انبارهای جنوب تهران خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدعبدالمجید اجتهادی گفت: به دنبال عملیات بزرگ پلیس مبارزه با قاچاق تهران پس از ۲ ماه بررسی و برنامه‌ریزی، انبارهای کالای مشکوک به قاچاق در شورآباد تهران پلمب شد.
 
وی با قدردانی از زحمات پلیس مبارزه با قاچاق تصریح کرد: این اقدام در مقابله با دانه‌درشت‌های قاچاق بی‌نظیر بود. اجتهادی در مورد علت پلمب این انبارها اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق به عنوان مرجع کاشف قاچاق و برابر قانون در صورت کشف انبارهای بدون مجوز و اسناد گمرکی مکلف است نسبت به پلمب انبار و توقیف کالاها تا تعیین تکلیف از سوی مراجع ذیصلاح اقدام کند.
 
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به این که مسئولیت رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در این عملیات با سازمان تعزیرات حکومتی است، گفت: رئیس سازمان ضمن قدردانی از روسای گمرک و پلیس تهران در خصوص اقدامات انجام شده، بر حفظ حقوق متهمین برابر قانون تاکید کرد و خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متشکله در این عملیات شد.
 
وی افزود: دکتر جمشیدی به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متشکله، دستور افزایش شعب مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اعزام شعبه تجدیدنظر به محل را صادر کرد تا ضمن تسریع در رسیدگی، به صورت قانونمند، با دقت بیشتر و در کمترین زمان بررسی ها انجام و پس از رسیدگی رای پرونده‌ها صادر شود.
 
اجتهادی ابراز امیدواری کرد که با استقرار گروه کارشناسی گمرک و روسای شعب تعزیرات حکومتی، روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع شود تا ضمن رفع توقیف کالاهای دارای مجوز، برخورد قاطع با دانه‌درشت‌ها صورت پذیرد.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰