پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ 2735 0 2

با نصب یک برنامه ساده می توان بخش های مختلف اسمارت فون مانند پیامک، آلبوم، شماره تلفن و ... را به صورت جداگانه مخفی کرد.

فایل‌های داخلی اسمارت فون هایتان را مخفی کنید

با نصب یک برنامه ساده می توان بخش های مختلف اسمارت فون مانند پیامک، آلبوم، شماره تلفن و ... را به صورت جداگانه مخفی کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، اپلیکیشن های بسیاری تولید و عرضه می شوند که برخی از آنها جنبه آموزشی، تفریحی یا برخی نیز امنیتی هستند تا از داده ها و اطلاعات کاربرانشان محافظت کنند. کاربران ترجیح می دهند تا ورودی اسمارت فون هایشان با تایپ کردن یک کلمه یا پترن و ... باز شود.
 
اما اگر جزو افرادی هستید که دوست دارند بخش ورودی اسمارت فون هایشان باز بوده و بخش های جداگانه آن مانند پیامک، آلبوم تصاویر، دسترسی ایمیل و ... قفل باشد، با نصب یک اپلیکیشن می توانید دسترسی به بخش مورد نظر را قفل کنید. اما برنامه دیگری نیز عرضه شده که کاربرانش را از هر گونه قفل کردن برنامه ها بی نیاز می کند.
 
کاربران با نصب برنامه Hide Secrets  می توانند بخش های مختلفی از فایل های اسمارت فون خود مانند عکس ها، ویدئو، پیامک، شماره تلفن یا ... را مخفی کنند تا نه تنها دیگر فایل های مورد نظرشان دیده نشود بلکه از قفل کردن اسمارت فون ها نیز بی نیاز باشند.
 
از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به حالت Fake Crash اشاره کرد. زمانی که شخصی تمایل به باز کردن برنامه قفل شده داشته باشد، پیغامی مبنی بر خراب بودن فایل درخواستی روی صفحه ظاهر می شود تا افراد غریبه به آن فایل دسترسی نداشته باشند. این برنامه می تواند اپلیکیشن مناسبی برای والدینی باشد که قصد مخفی کردن بازی ها از چشمان فرزندان خود را دارند یا افرادی که اطلاعات خصوصی و شخصی داخل اسمارت فون هایشان دارند.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰