شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ 2402 0 1

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری شهر تهران:از شهرداری در این رابطه توضیح می‌خواهیم.

تذکر شورا به شهرداری درباره بخشنامه حذف زنان از برخی پست‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری شهر تهران با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر حذف زنان از برخی پست‌های شهرداری، گفت:از شهرداری در این رابطه توضیح می‌خواهیم. به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی صابری در جریان هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران، گفت:گفته‌اند این کار برای رفاه حال بانوان شهرداری است و اقداماتی مثل تغییر پست‌ها در همین راستا صورت می‌گیرد. گفته شده است مصوبه را شورای معاونین تصویب کرده است.
 
وی افزود: شهرداری باید در این رابطه به شورا توضیح بدهند؛ آیا این کار کارشناسی شده است؟ اگر فردی را از سمت تایپیست برداریم، آیا پستی داریم که او را به آن پست منتقل کنیم و یا اینکه با این روش کارمند مجبور به ترک شهرداری می‌شود؟
 
وی خطاب به نمایندگان زن شورا، گفت: خواهش می‌کنم سرکار خانم‌های شورا در این باره حساس شوند. این اقدام به نظر من عجیب و غریب است و شاید اشتباه از خبر بوده یا اینکه تفسیر من غلط است.
 
صابری افزود: در هر صورت اگر خانم‌های کارمند شهرداری اعتراض داشته باشند ما بررسی می کنیم. وی همچنین در ابتدای تذکرش گفت: از بعضی تذاکرات ما مثل تذکری که به به یک قرارداد داشتیم طوری برداشت می‌شود که گویا ما با طرف قرارداد مشکل داریم و البته این موضوع با گفت‌وگو حل می‌شود.
 
وی همچنین از مسجدجامعی - رئیس شورای شهر تهران خواست بعد از تعطیل شدن شورا جلسه‌ای برای هم‌اندیشی بین اعضای شورا در راستای هماهنگ کردن عملکرد شورا در برابر شهرداری تشکیل شود.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰