جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ 2072 0 1

مدیر حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت که حجت‌الاسلام منتظری رئیس این مرجع قضایی دستور بررسی نامه اعتراضی کارگران به رای دیوان عدالت اداری را داده است.

دستور بررسی نامه اعتراضی کارگران از سوی رئیس دیوان عدالت

مدیر حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت که حجت‌الاسلام منتظری رئیس این مرجع قضایی دستور بررسی نامه اعتراضی کارگران به رای دیوان عدالت اداری را داده است.
 
علی‌اکبر بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پس از اینکه رای کمیسیون تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر رد شکایت کارگران از مصوبه شورای عالی کار در رابطه با میزان افزایش دستمزد سال 92 صادر شد، رییس محترم دیوان عدالت اداری در بررسی‌های اولیه فرمودند که این رای مغایرتی با قانون ندارد و صحیحا صادر شده است.
 
وی ادامه داد: ولی از آنجا که مجموعه کارگری نامه‌ای به ایشان نوشتند، رئیس محترم دیوان عدالت موضوع را به مشاورین خود ارجاع دادند تا در فرجه باقیمانده برای اعتراض، بررسی‌ها را انجام دهند و نتیجه را به ایشان اعلام کنند.
 
مدیر حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: اگر رئیس دیوان عدالت اداری یا 10 نفر از قضات این مرجع به رای صادره اعتراض کنند پرونده مجددا رسیدگی می‌شود و در غیر این صورت رای قطعی خواهد شد.
 
بختیاری همچنین در رابطه با وضعیت پرونده سرای دلگشا، گفت: این پرونده روز 31 اردیبهشت در شعبه تجدیدنظر با حضور طرفین پرونده رسیدگی شد. وی افزود: ‌در این جلسه اظهارات طرفین استماع و به همه مدارک آنها توجه شد.
 
مدیر حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: در پایان این جلسه مستشاران محترم شعبه وارد شور شدند و ظرف مهلت قانونی یعنی تا پایان این هفته رای پرونده را صادر می‌کنند. بختیاری همچنین گفت که پرونده باغ فرمانیه در جریان رسیدگی در مرحله تجدیدنظر است.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰