سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ 2828 0 1

رییس کل دادگستری استان سمنان: از آنجا که مجازات حبس در جامعه امروز تاثیرگذاری خود را از دست داده باید با توجیه قضات نسبت به شرایط موجود به سمت مجازات‌های تاثیرگذار حرکت کرد.

رییس دادگستری سمنان:

مجازات حبس تاثیرگذاری خود را از دست داده است

رییس کل دادگستری استان سمنان، استفاده قضات از مجازات‌های جایگزین حبس را خواستار شد و افزود: از آنجا که مجازات حبس در جامعه امروز تاثیرگذاری خود را از دست داده باید با توجیه قضات نسبت به شرایط موجود به سمت مجازات‌های تاثیرگذار حرکت کرد.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان، سیدمحسن مظهری با اشاره به اینکه زندانبانی یک ماموریت سخت و طاقت‌فرساست، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های جدید در مجموعه دادگستری باید به سازمان زندان‌ها کمک کنیم تا این فشار مضاعف تقلیل یابد.
 
عباسعلی عرب مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان، کاهش 13 درصدی جمعیت کیفری استان در 10 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه را حاصل همکاری نزدیک مقامات قضایی با زندان‌ها دانست و خواهان هم‌فکری بیشتر قضات جهت ادامه این روند شد.
 
وی عدم تخصیص اعتبارات لازم را مهمترین مشکل زندان‌های استان دانست و حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار را جهت دستیابی به یک راه حل جامع برای رفع مشکلات زندان‌ها خواستار شد.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰