جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ 2509 0 1

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: كمیسیون ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام تا دو ماه دیگر تكلیف لایحه پیشگیری از وقوع جرم را مشخص می كند.

تعیین تكلیف لایحه پیشگیری از وقوع جرم تا دوماه دیگر

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اعلام كرد: كمیسیون ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام تا دو ماه دیگر تكلیف لایحه پیشگیری از وقوع جرم را مشخص می كند.

حجت الاسلام صدرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اینكه در سال 91 بودجه معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برای پیشگیری از 1600 عنوان مجرمانه در قانون تنها 8 میلیارد تومان بوده و آیا این بودجه محقق شد ؟گفت: متاسفانه در دولت قبل حتی نصف این بودجه هم برای این معاونت محقق نشد. اما در بودجه سال 93 پیش بینی و پیشنهاد ما 10 میلیارد تومان است البته اگر بدهند. 
 
معاون قوه قضائیه در مورد تشكیل سازمان پیشگیری از وقوع جرم گفت: تشكیل این سازمان در لایحه پیشگیری از وقوع جرم دیده شده كه این لایحه اكنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. بعد از دستور رهبر معظم انقلاب در مورد اینكه مجمع می تواند این لایحه را بررسی و تدوین کند كمیسیون ویژه ای در این خصوص در مجمع تشكیل شد و  تا 2 ماه آینده این كمیسیون تكلیف این لایحه را روشن می كند.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰