جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ 2318 0 2

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه: صدور کارت ملاقات و تعیین نوبت نیز از جمله اقداماتی است که به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خبر داد

امکان برقراری ارتباط زندانی با خانواده‌اش از طریق وب‌کم

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه این مرکز حامی سازمان زندان‌هاست، گفت: صدور کارت ملاقات و تعیین نوبت نیز از جمله اقداماتی است که به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
 
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با حضور در نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا خانواده زندانی بتواند با زندانی خود از راه دور و از طریق وب‌کم ملاقات کند.
 
وی افزود: این امکان در مراکز پاسخگویی سازمان زندان‌ها فراهم شده و خانواده زندانی می‌تواند با حضور در این مراکز با زندانی خود ملاقات کند. همچنین از این طریق می‌توان برای ایراد شهادت یا اظهارنظر برای قاضی پرونده از راه دور استفاده کرد.
 
شهریاری درباره نرم‌افزار اظهارنامه تصریح کرد: ما با راه‌اندازی این نرم‌افزار قصد بر هم زدن کار عریضه‌نویس‌ها را نداریم بلکه می‌خواهیم آنها با ثبت‌نام در این سامانه مجوز فعالیت را دریافت کنند؛ لذا ما نباید سرویس‌های حاکمیتی را کنار خیابان به مردم عرضه کنیم.
 
وی گفت: سامانه سها مردم را راهنمایی می‌کند که به دادخواست‌ها یا اظهارنامه‌ها دسترسی پیدا کنند.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰