جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ 2908 0 2

با حضور قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران، همزمان رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان اسلام‌شهر معرفی شد.

رییس دادگستری و دادستان شهرستان اسلام‌شهر معرفی شدند

با حضور قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران، همزمان رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان اسلام‌شهر معرفی شد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخشان‌نیا در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از زحمات مسوولان قضایی و اداری شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: مطابق با آموزه‌های دینی، صداقت و عدالت از اهمیت بسزایی برخوردارند و این موضوع مسوولیت خطیر امر قضا را دو چندان می‌نماید، از این روست که موضوع قضاوت هم دارای اجر فراوان و از طرف دیگر موجب عقوبت شدید می‌شود.
 
وی ادامه داد: همان طور که بارها متذکر شده‌ام در بهترین زمان و در سایه حکومت اسلامی فرصت بسیار مغتنمی برای همکاران قضایی و اداری پیش آمده تا درجهت خدمت هرچه بیشتر به مردم تلاش نمایند.
 
وی افزود: تعامل مسوولان قضایی شهرستان با سایر مسوولان در چارچوب مقررات قانونی می‌تواند آثار مثبت و سازنده‌ای دربر داشته باشد و نتیجه غایی آن ارتقاء رضایتمندی مردم خواهد بود. به همکاران قضایی در این شهرستان موکدا توصیه می‌کنم تا در جهت خدمت‌رسانی به مردم با رعایت محورهای مطروحه در برنامه اجرایی سال 92، برنامه ریزی دقیق نمایند.
 
وی در پایان موضوع سیستم CMS یا همان سمپ (سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی) را فوق‌العاده مهم برشمرد و افزود: بحمدالله با ایجاد زیرساخت‌های لازم در سطح استان موضوع مکانیزه کردن سیستم با موفقیت به سرانجام رسیده و مرتبا رو به پیشرفت است. لذا لازم است همکاران محترم در این حوزه قضایی در جهت ارتقاء و بکارگیری مستقیم این سیستم با جدیت تلاش نمایند چراکه این امتیازدهی و اختصاص امکانات و بودجه صرفا با لحاظ معیارهای مربوط به اجرای سیستم سمپ می‌باشد و بنابراین در جهت جلوگیری از تضییع زحمات بیشمار همکاران، بکارگیری مستقیم CMS حتما در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
 
در این مراسم، با اهدای هدایایی از زحمات آقایان جلالی و جواهری قدردانی شد و آقایان سامخانیانی و راجی به ترتیب به عنوان رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان اسلامشهر با دریافت ابلاغ‌های قضایی رسما فعالیت خود را آغاز کردند.
 
براساس این گزارش، در این مراسم قضات و کارمندان، مسوولان قضایی حوزه‌های همجوار، امام جمعه، مسوولان نظامی، انتظامی، امنیتی و اداری منطقه، اعضای شورای حل اختلاف و شورای اسلامی شهر، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰