جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ 2702 0 2

رئیس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری: تغییر فضای كدر دستگاه قضایی و مشاركت دادن نهادهای مردمی به ویزه كانونهای وكلا در توسعه كشور و دستگاه قضایی مهمترین خواسته اسكودا از وزیر دادگستری است.

درخواست اسكودا از وزیردادگستری

رئیس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری گفت: تغییر فضای كدر دستگاه قضایی و مشاركت دادن نهادهای مردمی به ویزه كانونهای وكلا در توسعه كشور و دستگاه قضایی مهمترین خواسته اسكودا از وزیر دادگستری است.

علی مندنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتخاب وزیر دادگستری و خواسته های برجای مانده از دوره های قبل گفت: دولت تدبیر و امید با محوریت توجه به نهادهای مردمی آمد و حجت الاسلام روحانی هم بر این مهم كه باید نهادهای مردمی در جامعه نقش داشته و مشاركت مردم در امور تقویت شود تاكید داشتند.
 
وی افزود: قطعا نظارت و دقت در امور دستگاه قضایی مهمترین خواسته از وزیردادگستری است. البته در این میان به انتخاب آقای پورمحمدی به دلیل تجربه و سابقه مدیریتی كه دارد یقین داریم كه می تواند فضای كدر فضای دستگاه قضا را شفاف تر كند.
 
رئیس اسكودا گفت: منظور از كدر بودن فضای دستگاه قضا ارتباطی با اقتدار این دستگاه در برخورد با جرایم ندارد. منظور این است كه باید دستگاه قضا كه مهمترین مركز تظلم خواهی است باید امنیت لازم را برای همه شهروندان برای مراجعه به دستگاه قضایی فراهم كند. مندنی پور گفت: دولت آقای روحانی پیشگام در احقاق حقوق مردم است و قطعا وزارت دادگستری با حضور آقای پورمحمدی تغییراتی خواهد داشت.
 

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰