جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ 2143 0 1

کشف انبار دپوی کالاهای سلامت محور با وزن 60 تن در کرمانشاه

کشف انبار مواد خوراکی قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف انبار دپوی کالاهای سلامت محور با وزن 60 تن خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی امروز (13 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله‌های برزگ کالای قاچاق خارجی به ویژه کالاهای سلامت محور از استان‌های جنوبی کشور، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت به مدت چندین شبانه روز، انبار دپوی کالاهای قاچاق در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، این انبار مورد بازرسی قرار گرفت.
 
مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از این انبار مقدار 27 تن برنج خارجی قاچاق، 20 تن تخمه آفتابگردان خارجی، 13 تن عدس خارجی و نیز مقادیری لیمو عمانی و نمک فاقد مصرف انسانی کشف شد.
 
 امان اللهی ارزش ریالی این محموله 60 تنی را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰