شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ 2199 0 1

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با اعلام آغاز طرح کشوری مبارزه با قاچاق در سطح عرضه با اولویت لوازم خانگی، هدف این طرح را حمایت از تولید داخلی و پیشگیری از قاچاق کالا عنوان کرد.

همزمان با اول مهرماه

طرح ملی مبارزه با قاچاق لوازم خانگی، آرایشی و پزشکی آغاز شد

به نقل اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان با اعلام این خبر گفت: با صدور بخشنامه «طرح کشوری برخورد با قاچاق در سطح عرضه» به ویژه لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی از سوی رئیس محترم سازمان تعزیرات حکومتی، هماهنگی های لازم با ادارت کل سازمان در سراسر کشور به عمل آمده است.
 
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی افزود: این طرح با هماهنگی دستگاه های نظارتی همچون اتاق اصناف ایران، گمرک، نیروی انتظامی، سازمان هاى صنعت، معدن وتجارت، دانشگاه هاى علوم پزشکى و اتحادیه های مربوطه از امروز یکم مهرماه در سراسر کشور اجرایی می شود. وی افزود: در جلسه هماهنگی‎ای که با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس اتاق اصناف و نمایندگان سایر دستگاه ها برگزار شد؛ مقرر شد که مرحله اول این طرح با محوریت اتاق اصناف در بازه زمانی یک ماهه و با هدف پیشگیری و آموزش اصناف انجام شود.
 
سرابیان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان در مرحله دوم این طرح، اظهار داشت: مرحله نخست این طرح فرصتی برای صاحبان واحدهای صنفی است تا ضمن آگاهی از قوانین و مقررات نسبت به عرضه نکردن این کالاهای قاچاق اقدام کنند که تقاضا داریم کسبه شریف و اصناف محترم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند اما با آغاز دومین بخش طرح، سازمان تعزیرات حکومتی به صورت قاطع، جدی و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.
 
این مقام مسئول سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: هدف از اجرای طرح پرونده سازی نبوده و امیدواریم پرونده ای تشکیل نشود اما قطعا با متخلفان برخورد می کنیم و در حین اجرای طرح مراقب حفظ حرمت کسبه قانونمند هم هستیم.
 
سازمان تعزیرات حکومتی تابستان امسال «طرح برخورد با قاچاق در سطح عرضه» با محوریت لوازم آرایشی و بهداشتی را از مبادی مرزی تا سطح عرضه؛ اجرایی کرده است و هم اکنون بنا به برنامه ریزی های انجام شده «طرح برخورد با قاچاق در سطح عرضه» با محوریت لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی پاییز امسال اجرایی می شود.

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰