جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ 2341 0 2

نخستین کارگاه آموزش ضمن خدمت در سال 95 به همت مرکز آموزش منابع انسانی قوه قضائیه قوه با حضور حدود 100 قاضی شاغل در محاکم حقوقی کشور برگزار شد.

دور جدید کارگاه‌های آموزش ضمن خدمت قضات آغاز شد

نخستین کارگاه آموزش ضمن خدمت در سال 95 به همت مرکز آموزش منابع انسانی قوه قضائیه قوه با حضور حدود 100 قاضی شاغل در محاکم حقوقی کشور برگزار شد. به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، نخستین کارگاه آموزش ضمن خدمت قضات در سال 95 با همت مرکز آموزش قوه قضائیه ویژه محاکم حقوقی در تهران برگزار شد.
 
 مرکز آموزش منابع انسانی قوه قضائیه در چهارمین سال برگزاری کارگاه های آموزش ضمن خدمت تا پایان سال جاری 11 دوره دیگر را یک هفته در میان برگزار خواهد کرد.  یکی از مزایای اجرای این کارگاه ها، بهره مندی قضات سراسر کشور از تجربه اساتید برجسته حقوقی و قضایی است.
 
 این دوره با حضور حدود 100 نفر از روسای شعب مجامع حقوقی برگزار شد و موضوعاتی همچون شروط ضمن عقد، دعاوی تخلیه، خلع ید، اجرای احکام مدنی، همچنین آرای تشتت در آیین دادرسی مدنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 بر اساس این گزارش، این کارگاه ها از سال 92 در حال برگزاری است و تاکنون 4000 نفر از قضات در این برنامه های آموزشی مشارکت داشته اند.
منبع
ایسنا
کلمات کلیدی

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای 'وکیل ۳۶۰' نمی باشد.

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰